پرکاربردترین برانزرهای پودری ما برای پوست تابستانی گرماخورشیدی


پرکاربردترین برانزرهای پودری ما برای پوست تابستانی گرماخورشیدی

تابستان رسیده است، و در دنیای زیبایی، این به یک چیز اشاره دارد: وقت آن رسیده که برانزرها را بیرون بیاورید. برانزر مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهری از پوست طبیعی که به ندرت توسط آفتاب بخورده است را بازسازی کنید، بدون اینکه ساعت‌ها در آفتاب بگذرانید (و آسیب‌های آفتابی بعدی). یک لایه نازک از برانزر بر انحنای بالای چهره شما - تصور کنید که آن را در شکل "3" به سمت خط مو، گونه‌ها و فک خود می‌پاشید - به عنوان یک انتخاب فوری خدمت می‌کند، زمینه گرما و تعریف ملایمی را بازسازی می‌کند که بعد از یک آخر هفته در تولوم بدست می‌آید. در زیر، علاقمندان به زیبایی از محبوب‌ترین برانزرهای پودری تیم سردبیری Beautylish برای یک درخشش با نظر بهداشتی (هرگز بیش از حد نارنجی یا براق نیست!) را بررسی کنید.

بورنزر هواپنشار چارلوت تیلبری

از زمان راه‌اندازی آن، بورنزر هواپنشار چارلوت تیلبری یک تعداد طرفداران زیادی جلب کرده است - و دلیل خوبی هم دارد. فرمول ابریشمی آن نسبت به بیشتر پودرهایی که امتحان کرده‌ایم، به طور بسیار دقیق تر آسیاب شده است، بنابراین بدون اینکه لکه‌ای یا پتچی شود، به طور بی‌درنگ ترکیب می‌شود. اگرچه پایان آن مات است، اما اثر آن یک اثر مشهور بر پوست شماست که پوست شما را به شگفتی صاف می‌نماید.

برانزر روشنایی محیطی هورگلاس

برای کسانی که با برانزر خود روشنایی دوست دارند، بهترین گزینه Hourglass نیست. فرمول تاریخچه دار این برند پودر Ambient Lighting محبوب را با پیگمانت برانزه سازنده برای یک درخشش نرم و مانند نور خورشیدی ترکیب می‌کند. اینجا هیچ برجستگی یا براقیتی مانند گل نرم وجود ندارد - فقط یک درخشش نرم و شبیه به پوست.

پودر برانزر ILIA NightLite

افزودن برند زیبایی تمیز ILIA به دسته برانزرها برای مبتدیان مناسب است. سطح پیگمان آن به اندازه کافی شفاف است که زیادی نمی‌زنید، و برای ایجاد اثر برانز شدن بیشتر بدون خطوط یا لکه‌ها آسان است. علاوه بر این، این محصول از تالک و سایر موادی که ممکن است بخواهید از آنها خودداری کنید، خالی است.

پالت صورتی تقویت کننده تابش وین گاس

پالت‌های اسکالپتینگ جدید هنرمند آرایش وین گاس دارای دو سایه هستند تا بتوانید به آسانی بین برانزر و کانتورینگ جابجا شوید. پودر کانتور دارای زیرتاک‌های مناسب سرد و نیوترال برای برجسته کردن سایه‌های طبیعی چهره شماست، و پودر برانزر با یک القای نازک از درخشندگی، گرمای خورشیدی را با یک اثر ملایم از درخشش ارائه می‌دهد.